czwartek, 23 kwietnia 2015

RELACJA - XXXIX Mistrzostwa Polski w Kulturystyce i Fitness

Weekend 18-19.04 miałam ogromną przyjemność spędzić w Kielcach na Mistrzostwach Polski w Kulturystyce i Fitness.

W mistrzostwach w roku 2015 brało udział prawie 400 zawodniczek i zawodników. W programie znalazły się takie wydarzenia jak Mistrzostwa Polski w Kulturystyce i Fitness, Puchar Polski w wyciskaniu leżąc klasycznym. Dwudniowe pokazy były również eliminacją do Mistrzostw Europy.

Zawodnicy o zwycięstwo walczyli w kategoriach indywidualnych (fitness sylwetkowy i bikini kobiet, fitness mężczyzn) jak i w parach (kulturystyka mężczyzn na wózkach, kulturystyka klasyczna mężczyzn, sylwetka kobieca, sylwetka męska).

Trochę paplaniny ode mnie :
W piątek wieczorem w mojej kuchni odbyła się produkcja posiłków na cały weekend, aby nie zawalić swojego makro. Musiałam podejść do sprawy mądrze, bo w pokoju hotelowym nie miałam lodówki ani dostępu do kuchni. Na sobotę przygotowałam typowe jedzenie, które zabieram na uczelnię, czyli proteinowy omlet z masłem migdałowym i 2x indyk curry z ryżem basmati i warzywami. Ostatni posiłek zostawiłam na jakieś wyjście wieczorem, coby w hotelu nie zalegać i finalnie padło na grillowanego tuńczyka z warzywami(north fish). Na niedzielę przygotowałam wafle ryżowe, orzechy, koktajl białkowy, pomidorki koktajlowe i tuńczyka z puszki. Miałam pewność, że to jedzenie nie ma prawa się zepsuć. Śniadanie mieliśmy zagwarantowane w hotelu. (na szczęście wzięłam też porcję płatków owsianych, bo niestety śniadanie tyłka nie urwało).

Pogoda w sobotę nie rozpieszczała, w drodze na Targi Kielce dorwał nas mocny grad, a wcześniej śnieżyło. Na szczęście pogoda nie mogła popsuć imprezy. Sam obiekt robi naprawdę fajne wrażenie. Duże, nowoczesne hale przystosowane do expo. Mistrzostwa odbywały się w ostatnim budynku czyli sali kongresowej. Na wejściu trzeba było zakupić bilety (30zł za dzień). Akurat los tak chciał, że w drzwiach spotkałam swojego trenera - Bartka i mieliśmy okazję porozmawiać. Od razu zwrócił mi uwagę, że wyglądam na bardzo zmęczoną (na co zwróciła też uwagę moja mama kilka dni wcześniej). Do startu jego kategorii mieliśmy jeszcze ponad godzinę, więc na spokojnie dał mi kilka rad, co mogę zrobić aby zniwelować zmęczenie i bezsenność, która męczyła mnie w ostatnich dniach.



Wracając do tego, co zastaliśmy po przejściu za kasę biletową. Pierwsze spore pomieszczenie było wypełnione stoiskami firm oferujących suplementy, odzież oraz sprzęt fitness. Odbywał się tam też IV Puchar Polski w wyciskaniu leżąc klasycznym.


Przyjechaliśmy akurat w przerwie, więc mieliśmy czas trochę się pokręcić. Na stoiskach z suplementami była możliwość degustacji m.in. smaków odżywek proteinowych, BCAA czy masła orzechowego. Stoisko KFD serwowało lody na bazie odżywki proteinowo-węglowodanowej(czekoladowe i waniliowe) oraz rurki z kremem. Oczywiście musieliśmy spróbować - wnioski? Ktoś musi otworzyć miejscówkę w Warszawie z takimi lodami. Będę stałym klientem. Moją uwagę zwróciła też marka masła orzechowego NutVit. Firma ta oferuje masła orzechowe bez zbędnych dodatków, takich jak cukier czy tłuszcz. Smak naprawdę super, a przy okazji mają teraz promocje więc warto skorzystać.



Obecność na Mistrzostwach to nie tylko okazja do podziwiania efektów ciężkiej pracy nad ludzkim ciałem, ale też możliwość poznania i rozmowy z ludźmi, którzy obracają się w świecie kulturystyki i fitness na co dzień. To naprawdę mega inspirujące i motywujące do działania. 
Podejdź, przybij piątkę i zrób sobie zdjęcie. Porozmawiaj o swojej pasji. 






Bohaterem Mistrzostw był dla mnie Tomek Słodkiewicz, który został Mistrzem Polski w kategorii do 95kg i absolutnym Mistrzem wszechwag na rok 2015. Jednak to nie jedyna wygrana, którą osiągnął. Mogliśmy być świadkami jego oświadczyn (video), co moim zdaniem dopełniło jego zwycięstwo.














WYNIKI:
- Fitness kobiet - wszech kategoria - Anna Guzik
- Fitness mężczyzn - wszech kategoria - Piotr Semłko
- Fitness sylwetkowe kobiet do 158 cm - Sylwia Taczala
- Fitness sylwetkowe kobiet do 163 cm - Anna Bernady
- Fitness sylwetkowe kobiet do 168 cm - Natalia Kordus
- Fitness sylwetkowe kobiet Powyżej 168 cm - Katarzyna Dudek
- Fitness sylwetkowe kobiet OPEN - Katarzyna Dudek
- Kulturystyka klasyczna mężczyzn do 171 cm - Tomasz Laszko
- Kulturystyka klasyczna mężczyzn do 175 cm - Krzysztof Reinhard
- Kulturystyka klasyczna mężczyzn dodo 180 cm - Hubert Kulczyński
- Kulturystyka klasyczna mężczyzn do powyżej 180 cm - Krzysztof Piekarz
- Kulturystyka klasyczna mężczyzn OPEN - Hubert Kulczyński
- Bikini fitness do 160 cm - Paula Mocior
- Bikini fitness do 163 cm - Karolina Janowska
- Bikini fitness do 166 cm - Magdalena Kaleta
- Bikini fitness do 169 cm - Magdalena Koral
- Bikini fitness powyżej 169 cm - Małgorzata Mączyńska
- Bikini fitness OPEN - Paula Mocior
- Kobieca sylwetka - wszech kategoria - Małgorzata Dąbrowska
- Męska sylwetka do 174 cm  - Filip Piątek
- Męska sylwetka do 178 cm - Dawid Bukiel
- Męska sylwetka do powyżej 178 cm - Jacek Kramek
- Męska Sylwetka OPEN - Jacek Kramek
- Kulturystyka mężczyzn do 70 kg - Marcin Myśliwiecki
- Kulturystyka mężczyzn do 75 kg - Tomasz Marzec
- Kulturystyka mężczyzn do 80 kg - Gabriel Koperkiewicz
- Kulturystyka mężczyzn do 85 kg - Mariusz Tomczuk
- Kulturystyka mężczyzn do 90 kg - Robert Zielonka
- Kulturystyka mężczyzn do 95 kg - Tomasz Słodkiewicz
- Kulturystyka mężczyzn do 100 kg - Wojciech Pieczaba
- Kulturystyka mężczyzn powyżej 100 kg - Piotr Piechowiak
- Kulturystyka mężczyzn OPEN - Tomasz Słodkiewicz
- Pary - Małgorzata Dąbrowska i Mariusz Tomczuk


>WIĘCEJ ZDJĘĆ I WYWIADÓW<

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz